Saturday, December 27, 2008

Selamat Tahun Baru Maal Hijrah 1430 hijrah!

Bismillah..Salam
Dear All,

I would love to wish all of you Happy New Year 1430 Hijrah!May Allah bless us in evrything that we do, Amien...

A simple Doa for all of us for this coming New Year...


Ya Allah.. limpahkanlah keselamatan, keberkahan, dan kebahagian serta bertambahnya ilmu, iman dan rizki pada kami, keluarga kami, orang tua kami, saudara-saudara kami, serta muslimin dan muslimat di seluruh dunia.

Ya Allah jauhkanlah kami semua dari godaan syaitan yang terkutuk dan jangan Engkau cabut hidayah yang telah Engkau berikan pada kami. Jadikanlah hati kami condong kepada kebenaran dan lindungilah kami dari perbuatan yang sia-sia.

Ya Allah ya Tuhan yang Maha pengasih lagi Maha penyayang, sayangilah kami, tumbuhkanlah dan perbesarlah rasa cinta kami padaMu, pada NabiMu, pada agamaMu dan pada syariatMu.

Ya Allah ya Tuhan kami, masukkanlah kami secara baik-baik, keluarkan kami secara baik-baik dan berilah kepada kami kekuatan dan kekuasaan yang menolong. Ya Allah yang Maha suci, hanya Engkaulah sebaik-baik penerima dan pengabul doa. Aamien.

Selamat Tahun Baru Islam 1 Muharram 1430 Hijriah, semoga Allah menghapuskan dosa-dosa dan kesalahan kita di tahun lalu, tahun ini dan tahun yang akan datang. Aamien

No comments: